Parkta alkol alıp sızdı, hastanelik oldu
Samsun’da öğlen saatlerinde bir parkta alkol alıp sızan bir kişi, 112 ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.
Olay, İlkadım ilçesindeki Muzaffer Önder Parkı’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, parkta alkol alan şahıs bir süre sonra sızınca yanında bulunan arkadaşları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Aşırı alkol alan ve yürümekte zorlanan şahıs, arkadaşlarının yardımıyla bindirildiği ambulansla Gazi Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Editör: Zeynep Nihan Akgün (zeynepnihanakgun@gmail.com)
İlgili Haberler
Louvre Müzesi soyguncusu Youtuber çıktı
New York’un yeni başkanı seçim sonrası Trump'ı hedef aldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Demirtaş açıklaması
Demirağlar Yeniden Kuruluyor: AB, 100 Milyar Avroyu Ulaşım Dönüşümüne Ayırdı
Sigara içene 24 bin lazer tutana 164 bin lira ceza
