Parkta alkol alıp sızdı, hastanelik oldu

Samsun’da öğlen saatlerinde bir parkta alkol alıp sızan bir kişi, 112 ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.
KAYNAK : İHA
GİRİŞ : 05.11.2025 18.30
GÜNCELLEME : 05.06.2026 11.41

Olay, İlkadım ilçesindeki Muzaffer Önder Parkı’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, parkta alkol alan şahıs bir süre sonra sızınca yanında bulunan arkadaşları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. 

AW573648_02.jpg 371.62 KB

Aşırı alkol alan ve yürümekte zorlanan şahıs, arkadaşlarının yardımıyla bindirildiği ambulansla Gazi Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Editör: Zeynep Nihan Akgün (zeynepnihanakgun@gmail.com)